Keresés  
Álláskeresőknek
Munkaadóknak
Sajtónak
Elérhetőségek
Eseménynaptár
Pályázatok
Közfoglalkoztatás
Közérdekű munka
Statisztika
Programok
Tájékoztatás
Kiadványok
Nyomtatványok
Archívum
Szervezetünk
Akkreditáció
Szociális információk
GYIK
Statisztika
Sajtónak
Programok
ÁROP 1.A.4
EKOP 1.A.2
EKOP 2.A.2
TÁMOP 1.1.1
TÁMOP 1.1.2
TÁMOP 1.1.4
TÁMOP 1.2.1
TÁMOP 1.3.1
TÁMOP 1.4.1-07/1
TÁMOP 2.1.1
TÁMOP 2.2.2
TÁMOP 2.5.2
TÁMOP 5.4.2
TIOP 3.2.1
Új Pálya Program
Külföldi projektek
HEFOP
Nyomtatványok
Tájékoztatás autósiskoláknak
Munkaügyi Kutatások Portál
Munkahelyi alkohol- és drogmegelőzés
GYIK - Tudástár
TIOP 3.2.1 - Az integrált munkaügyi és szociális szolgáltató rendszer kereteinek megteremtése az Állami Foglalkoztatási Szolgálat Infrastruktúrájának fejlesztésévelNyomtatás

TIOP 3.2.1-07/1-2008-0002

Az integrált munkaügyi és szociális szolgáltató rendszer kereteinek megteremtése az Állami Foglalkoztatási Szolgálat infrastruktúrájának fejlesztésével 

 

 

 

 

 

 

Kedvezményezett neve és elérhetősége:
Nemzeti Munkaügyi Hivatal
1089 Budapest, Kálvária tér 7.

 Közreműködô szervezet neve és elérhetősége:

ESZA Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.,1134 Budapest, Váci út 45. „C” épület 
ESZA: http://www.esza.hu/    HEP IH: http://www.nfu.hu/hepih

 

 

A projekt célja az aktív munkaerő-piaci politikák eredményességének és hatékonyságának javítása érdekében az NFSZ által nyújtott szolgáltatások infrastrukturális feltételeinek fejlesztése, a kapacitások bővítése, új feladatainak ellátásához szükséges feltételek megteremtése, az új szolgáltatási modell kiterjesztése.

 

 

A kiemelt projekt az NFSZ korábbi programjainak (Phare, HEFOP 1.2.) folytatása, amelyek eredményeként eddig már 80 munkaügyi kirendeltség infrastruktúráját modernizáltuk.

A projekt célja, hogy 2009. május 4. és 2012. május 31. között további 12 munkaügyi kirendeltség infrastruktúráját és informatikai eszköztárát továbbfejlesszék – a szervezet célkitűzéseivel összhangban, az NFSZ szolgáltatásainak integrált, korszerű működési feltételeit szolgálva.

 

A kiemelt projekt megvalósulásának helyszínei:

 

  • Kiskunfélegyházai Kirendeltség
  • Békési Kirendeltség
  • Csurgói Kirendeltség
  • Törökszentmiklósi Kirendeltség
  • Nyírbátori Kirendeltség
  • Nagykállói Kirendeltség
  • Pétervásárai Kirendeltség
  • Bicskei Kirendeltség
  • Balatonfüredi Kirendeltség
  • Dunaújvárosi Kirendeltség
  • Soproni Kirendeltség
  • Celldömölki Kirendeltség
  •  

     

    A projekt a kirendeltségek öninformációs ügyfélterének kialakításához szükséges infrastruktúra-fejlesztést – amely magába foglalja a kirendeltségek épületeinek külső és belső felújítását -, az ügyféltér korszerű, uniós színvonalú kialakítását, és a Phare és a HEFOP 1.2. programok alatt kialakult arculat egységes kialakítását valósítja meg.

    A másik fő szakmai cél, a kirendeltségek ügyfélterének öninformációs eszközökkel történő felszerelése, az infokommunikációs hálózat modernizálása és az ügyintézés korszerűsítését, az interaktív, ügyfélbarát szolgáltatási folyamatot szolgáló fejlesztések kivitelezése.

     

    A projekt megvalósítására rendelkezésre álló forrás 1 238 574 015 Ft.

     

    A kiemelt projekt fejlesztései két szakmai komponensben valósulnak meg

     

    Infrastruktúra-fejlesztés komponens (két alprojekt keretében)

    A komponens biztosítja az infrastrukturális fejlesztések lebonyolítását, összhangban az NFSZ kibővülő ügyfélszolgálati feladataival, amelyek szorosan összefüggenek a foglalkoztatási rehabilitáltak, hátrányos helyzetűek munkaerő piacra történő reintegrációjához kapcsolódó törekvésekkel, és az ügyfélközpontú szolgáltatással.

    Az új szolgáltatási modellnek megfelelően az új irodák elrendezése olyan nyílt információs tér kialakítását igényli, amely lehetővé teszi a zavartalan ügyféláramlást, a nyilvántartásba vételtől az első interjús pultig és a tanácsadóig.

    Ennek érdekében olyan akadálymentes (fizikai és kommunikációs) irodai környezetet hoznak létre, amely jó benyomást tesz az ügyfelekre és közvetíti a segítő szándékot. Az információs tér az új szolgáltatási modell legfontosabb elemének, az öninformációs rendszereknek ad helyet, és lehetőséget teremt az ügyfelek számára az önálló álláskeresésre.

     

    A 6 régióban az ingatlan állomány felmérését követően a felmérés eredményeinek mérlegelése után történt meg a kirendeltségek tényleges kiválasztása.

     

    Informatikai fejlesztések komponens (négy alprojekt keretében)

    A komponensben az ügyfélterekben elhelyezendő álló és ülő M-pontok (öninformációs kioszkok) beszerzése és üzembeállítása, a működtetésükhöz szükséges informatikai hálózat kiépítése, a kirendeltségek munkatársainak az új szolgáltatások nyújtását is segítő informatikai eszközökkel való ellátása valósult meg. Ennek keretében a munkaügyi kirendeltségeken az ügyféltér kialakításával egyidejűleg, a kivitelezési munkák befejeztével beszerelték az eszközök működését biztosító hálózatot.

    Az M-pontok öninformációs eszközeire az NFSZ központi informatikai keretrendszerét installálták. Az M-pontok helyi hálózatokba kötött ügyintézői munkaállomásokon, az Elektronikus Kormányzati Gerincen keresztül az NFSZ internetes hálózatába kapcsolódnak.

     

    A kirendeltségi ügyintézők részére az NFSZ informatikai szolgáltatásainak elérését biztosító korszerű asztali számítógépeket szereznek be, amely a már leszállított multi funkciós eszközökkel kompatibilisek, és költséghatékony üzemelés mellett segítik az ügyintézői adminisztrációt. A 12 kirendeltség ügyintézői munkaállomásán dolgozókon kívül új eszközöket kapnak azok a kollégák is, akiknek a gépe elavult, és a HEFOP 1.2 intézkedésben nem került lecserélésre.

     

    A munkaügyi szervezet 1991 évben történő megalakulása óta rendkívül nagy mennyiségű papíralapú iratot készített, és tárol a mai napig. Az iratkezelési szabályzatokban foglalt szempontok szerinti iratkezelésre történő áttérés első lépése, hogy szakszerű irattári rend alakuljon ki. A folyamat a digitális iratarchiválás keretein belül valósult meg. A dokumentumok digitalizálásához szükséges eszközök beszerzése, megtörtént, az eszközöket a kiválasztott kirendeltségek megkapták, és használatba vették. Az iratdigitalizálás a bevont kirendeltségeken megvalósult. 

     

    Támogatási szerződés

    Szerződésmódosítás 1.sz., 2.sz., 3.sz., 4.sz., 5.sz., 6.sz., 7.sz.

     

     

    Projektösszefoglaló

    Project Summary

     

    Hírlevelek:

  • TIOP 3.2.1 Hírlevél IV. évfolyam 12. szám [PDF 6,12MB]
  • TIOP 3.2.1 Hírlevél IV. évfolyam 11. szám [PDF 673KB]
  • TIOP 3.2.1 Hírlevél III. évfolyam 10. szám [PDF 1108KB]
  • TIOP 3.2.1 Hírlevél III. évfolyam 9. szám [PDF 1057KB]
  • TIOP 3.2.1 Hírlevél III. évfolyam 8. szám [PDF 1148KB]
  • TIOP 3.2.1 Hírlevél II. évfolyam 7. szám [PDF 1072KB]
  • TIOP 3.2.1 Hírlevél II. évfolyam 6. szám [PDF 1069KB]
  • TIOP 3.2.1 Hírlevél II. évfolyam 4. szám [PDF 1058KB]
  • TIOP 3.2.1 Hírlevél II. évfolyam 3. szám [PDF 1059KB]
  • TIOP 3.2.1 Hírlevél II. évfolyam 2. szám [PDF 1212KB]
  • TIOP 3.2.1 Hírlevél II. évfolyam 1. szám [PDF 1082KB]
  • TIOP 3.2.1 Hírlevél I. évfolyam 1. szám [PDF 1166KB]
  •  

    Frissítve: 2012. június 22.

    Kapcsolódó oldalak