Tisztelt Fenntartók és Szolgáltatók!

 

A támogató szolgáltatás és a közösségi ellátások finanszírozásának rendjéről szóló 191/2008. (VII.30.) Kormányrendelet 11 § (4) bekezdése valamint a szociális foglalkoztatás engedélyezéséről és a szociális foglalkoztatás támogatásáról szóló 112/2006. (V.12.) kormányrendelet 16 § (1) bekezdése értelmében 2010. január 01-től a Fenntartó évente egyszer, május 20-áig kérheti a vállalt feladatmutató évközi módosítását.

 

Hivatalunkhoz több jelzés érkezett telefonon illetve email-en, hogy a feladatmutató módosítást nem lehet a rendelkezésre álló internetes felületen rögzíteni. Valóban, ajogszabályi változások szociális regiszterben történő aktualizálása (negyedévről éves igénylésre átállás) következtében volt egy időszak, amikor a rendszer nem engedte rögzíteni a kívánt adatokat. Az elektronikus felület aktualizálása megtörtént a rögzítési problémák helyreálltak. Kérjük, hogy azok, akik ilyen problémát észleltek próbálják meg ismételten berögzíteni az adatokat, mert van rá mód és lehetőség.

 

Azon Fenntartók, akik már rögzítették a feladatmutató módosítási kérelmüket, de ezt még akkor tették meg, amikor a jelentési időszaknál ki lehetett választani, hogy a 2010.év I. negyedév illetve II. negyedév, kérjük, hogy nézzék meg a rögzített és publikált feladatmutató módosítási jelentésüket, mert a rendszer aktualizálása miatt nagy valószínűséggel a már berögzített adatok felülírásra és ez által törlésre kerültek. Kérjük, hogy ebben az esetben rögzítsék újra a feladatmutató módosítás iránti kérelmüket és ismételten tegyék publikálttá.

 

A feladatmutató módosítás felületének elérési útvonala: www.munka.hu

 Szociális regiszter menüpont Feladatmutató módosítás

 

Itt kell kiválasztani a jelentési időszakot, majd az intézményt és a telephelyet. Ezután jelenik meg a felületen a szolgáltatás, a szerződés azonosító valamint a jelentés állapota. Itt kell a Jelentek címsorra kattintani, mert ezután válik láthatóvá az alábbi tényleges jelentési felület, ahová az adatokat be lehet rögzíteni.

 

Az adatok bevitele után a Jelentés mentése gombra kell rányomni, majd a Jelentés rögzítés befejezése/véglegesítése négyzetet kell bepipálni. Ezután ismét menteni kell. A feladatmutató módosítás akkor sikeres, ha a jelentés állapotánál a rögzítés alatt szöveg helyett a Publikált szöveg jelenik meg.

 

Kérjük, hogy a módosítási igényüket figyelmesen rögzítsék, mert utólagosan a jelentés véglegesítése után nincs módosításra lehetőség.

 

Jelzőrendszeres házi segítségnyújtást valamint Szociális foglalkoztatást nyújtó Fenntartóknak/Szolgálatoknak, akik a nem megfelelő ágazati azonosító miatt nem tudják elektronikus úton a feladatmutató módosítási igényüket rögzíteni, végső esetben lehetőségük van a jelen levelünk mellékletét képező adatlapon megtenni azt.

Az így kitöltött adatlapot a Finanszírozási szerződésben szereplő e-mail címre (jelzőrendszeres házi segítségnyújtás esetén: jelzor@lab.hu, szociális foglalkoztatás esetén: szocfo@lab.hu) kérjük eljuttatni szintén május 20-ig, a további tennivalókat az adatlapon megtalálják.

 

Reméljük levelünkkel munkájukat segíteni tudtuk.

Szociális Főosztály

Szolgáltatási Osztály

Budapest, 2010. május 19.