Projekt lista

 

Komponensvezető: Vajdovics Jánosné

 

Az új irodai elrendezési modell az öninformációs rendszereket helyezi a középpontba.

 

Olyan nyílt, információs tereket alakítottunk ki, amelyek egyértelművé teszik az ügyféláramlást, a nyilvántartásba vételtől, a kioszkoktól az információs pulton át a tanácsadóig. Az új kirendeltségi épületek építészeti kialakításakor a személyre szabott, ügyfélbarát szolgáltatás, információs tér tárgyi feltételrendszerének megteremtése volt a cél. Ennek érdekében építészeti  szempontból akadálymentes szolgáltatói környezetet hoztunk létre.  

 

Az információs tér - az új szolgáltatási modell legfontosabb elemének - az öninformációs rendszereknek ad helyet, és lehetőséget teremt az ügyfelek számára az önálló informálódásra, álláskeresésre, önéletrajz írására. A foglalkoztatási osztályok belső átalakítása során a lehetőségekhez képest olyan tágas, egységes, központi ügyfélfogadó teret alakítottunk ki, amely lehetőséget teremt a kioszkok elhelyezésén túl a kényelmes használatra, és újfajta színvilágával, berendezési tárgyaival aktivitást ösztönző, jó benyomást gyakorol az ügyfelekre. Nekik érezniük kell, hogy a munkaügyi szervezet a szolgáltatásokat értük és általuk nyújtja, és ehhez igyekszik támogató környezetet, valamint megfelelő tárgyi feltételrendszert biztosítani.

 

A komponens keretében megvalósult fejlesztés kiterjedt a foglalkoztatási osztályok adottságainak, az egységes standardok alapján kialakítandó információs terek építészeti, belső építészeti átalakítása, beruházási szükségleteinek felmérésére, tervezésére. Egyúttal pedig lehetőséget teremtett az átalakítás egységesítéséhez szükséges standardok meghatározására (Franchise Kézikönyv), továbbá az információs terek kialakításához közvetlenül kapcsolódó beruházások kivitelezésére.

 

 

 

 

A legfontosabb célok voltak:

 

  • a kirendeltségek egységesebb megjelenése,
  • az önkiszolgáló pultok /kioszkok/ megfelelő elhelyezése,
  • az egységes arculati megjelenést alátámasztó színvilág, épületszerkezetek, bútorzat használata.

 

Ugyancsak súlyponti kérdés volt az ügyfélváró átalakítása barátságos, szolgáltató önkiszolgáló egységgé (gyermeksarok), a kulturált vizes helyiségek kialakítása, illetve az új szolgáltatási modell funkciójának megfelelő szolgáltató helyiségek, munkahelyek létrehozása. A komponens keretében 60 kirendeltség átalakítása valósult meg.