Közigazgatási szünet ideje alatti ügyintézési rend

NYOMTATÁS
BETŰMÉRET

Tájékoztató az igazgatási szünet ideje alatti ügyintézéssel kapcsolatban 

Tájékoztatjuk, hogy 2023. december 27. és 2024. január 1. között az állami foglalkoztatási szerv hatáskörében eljáró fővárosi és vármegyei kormányhivatalok járási (fővárosi kerületi) hivatalainak foglalkoztatási feladatokat ellátó szervezeti egységei (foglalkoztatási főosztály, foglalkoztatási osztály) a 407/2023. (VIII.30.) Korm. rendelet alapján igazgatási szünetet tartanak. 
Az álláskeresői nyilvántartásról, ellátásról, együttműködési kötelezettségről, hatósági bizonyítvány igényléséről, munkaerőigény bejelentéséről, továbbá a közérdekű munka végrehajtásáról részletes tájékoztatást az alábbiakban olvashat. 

Az igazgatási szünet ideje alatt az ügyekkel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást nyújtjuk: 

Létfenntartási támogatás

Tovább

Álláskeresők nyilvántartása 

Tovább

Foglalkoztatók részére tájékoztató 

Tovább

Elektronikus ügyintézés

Tovább

Közérdekű munka

Tovább

ÁJ jogok és kötelezettségek

Tovább

TOVÁBBI RÉSZLETEK ERRŐL:

Megosztás:

Kapcsolódó tartalmak