Tájékoztató az igazgatási szünet ideje alatti ügyintézéssel kapcsolatban
Tájékoztatjuk, hogy 2023. december 27. és 2024. január 1. között az állami foglalkoztatási szerv hatáskörében eljáró fővárosi és vármegyei kormányhivatalok járási (fővárosi kerületi) hivatalainak foglalkoztatási feladatokat ellátó szervezeti egységei (foglalkoztatási főosztály, foglalkoztatási osztály) a 407/2023. (VIII.30.) Korm. rendelet alapján igazgatási szünetet tartanak.
Az álláskeresői nyilvántartásról, ellátásról, együttműködési kötelezettségről, hatósági bizonyítvány igényléséről, munkaerőigény bejelentéséről, továbbá a közérdekű munka végrehajtásáról részletes tájékoztatást az alábbiakban olvashat.
Az igazgatási szünet ideje alatt az ügyekkel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást nyújtjuk:
Létfenntartási támogatás
Álláskeresők nyilvántartása
Foglalkoztatók részére tájékoztató
Elektronikus ügyintézés
Közérdekű munka
ÁJ jogok és kötelezettségek